Στόχοι ανακατασκευής καταστημάτων

Τα κυριότερα στοιχεία, που πρέπει να καταφέρει ένα μαγαζί μετά τη ανακαίνιση του είναι:

  • Το τελικό αποτέλεσμα να είναι πετυχημένο και να διαθέτει τους απαιτούμενους αποθηκευτικούς χώρους.
  • Η εργονομία του χώρου να έχει αξιοποιηθεί στο έπακρο, για να διευκολύνεται η διακίνηση τόσο των προϊόντων όσο και του προσωπικού.
  • Ο χώρος υποδοχής να είναι αντάξιος των υπηρεσιών, που θα προσφέρονται.
  • Η αλλαγή της εσωτερικής και κυρίως της εξωτερικής όψης να προσελκύει στο μέγιστο τους επισκέπτες.
  • Να υπάρχει ανανέωση των σχέσεων με την υπάρχουσα πελατεία.
  • Να βελτιώνεται η απόδοση των εργαζομένων, αφού ο περιβάλλοντας χώρος αποτελεί καθοριστικό παράγοντα.

Ανακαίνιση Καταστήματος

Πολλοί επαγγελματίες αναρωτιούνται γιατί να προβούν σε μια ανακαίνιση και να κάνουν περιττά έξοδα, με αμφίβολα αποτελέσματα.

Οι ενστάσεις τους αφορούν τα εξής ερωτήματα:

  • Η αναμόρφωση του επαγγελματικού μου χώρου θα έχει μόνο έξοδα και δεν θα μπορέσει να μου αποφέρει τα έσοδα, που επιθυμώ;
  • Μήπως θα υπάρχει νεκρός χρόνος κατά τη διευθέτηση των τεχνικών εργασιών και θα χάσω τους πελάτες μου, αφού για ορισμένο χρονικό διάστημα δεν θα παρέχω τις υπηρεσίες μου;
  • Μήπως ο πελάτης θα καταφύγει σε άλλο κατάστημα εξυπηρέτησης;
  • Πως θα συντονιστούν όλα τα συνέργεια και οι προμηθευτές για να πέτυχουμε το μικρότερο δυνατό κόστος με τις ελάχιστες χρονικές αποκλίσεις;

Όλα αυτά δεν πρέπει να απασχολούν τον εν δυνάμει επαγγελματία, που επιθυμεί επαναπροσδιορισμό του εργασιακού του χώρου.
Άλλωστε, η ανακαίνιση ενός καταστήματος δεν είναι μόνο μια ανανέωση, αλλά και μια υψίστης σημασίας επένδυση, που σύντομα θα σας ανταμείψει.

Ανακαίνιση καταστήματος έξι βασικοί λόγοι

Οι ανακαινίσεις καταστημάτων πρέπει να πραγματοποιούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα των 3-5 ετών. Υπάρχουν μάλιστα καταστήματα που η αναμόρφωση οφείλει να γίνεται και συχνότερα, όπως σε καταστήματα ένδυσης, υπόδησης , καφέ μπαρ, εστιατόρια και λιγότερα σε κάποια άλλα, όπως για παράδειγμα βιβλιοπωλεία, που διατηρούν μια διαχρονικότητα στην αισθητική τους.

Οι 6 πιθανοί λόγοι, ανακαίνιση καταστήματος που θα οδηγήσουν έναν επαγγελματία στην ανανέωση του καταστήματός του είναι:

  • Ο ανταγωνισμός και οι σύγχρονες τάσεις τις μόδας.
  • Η φθορά του υπάρχοντος εξοπλισμού.
  • Η απουσία λειτουργικότητας.
  • Η αλλαγή χρήσης.
  • Η φυσική φθορά του στο πέρασμα των χρόνων.
  • Η διαφοροποίηση της όψης, ώστε να μην υπάρχει η ίδια στατική εικόνα απέναντι στο κοινό.

Στάδια αναμόρφωσης καταστημάτων

Η επιτυχημένη ανανέωση του επαγγελματικού σας χώρου είτε πρόκειται για ολική είτε για μερική αναμόρφωση πραγματοποιείται ακολουθώντας συγκεκριμένα βήματα:

● Επικοινωνείτε μαζί μας και ένας μηχανικός άρτια καταρτισμένος επισκέπτεται το χώρο σας για να προβεί σε μετρήσεις.
● Γίνεται καταγραφή και μελέτη πριν να σχεδιάσουμε οτιδήποτε πάντοτε σε συνεργασία μαζί σας.
● Εκπονείται οικονομική και τεχνική μελέτη, σύμφωνα με την ταυτότητα, που θέλετε να προσδώσετε στην επιχείρησή σας.
● Απεικονίζεται τρισδιάστατα το κατάστημα, όπως θα είναι μετά το πέρας των διαδικασιών.
● Προϋπολογίζεται το κόστος και ορίζεται το απαιτούμενο χρονοδιάγραμμα.
● Οργανώνεται η αναμόρφωση του χώρου.
● Αποπερατώνονται οι εργασίες και παραδίδεται ο εργασιακός σας χώρος.
● Υπάρχει διαρκής υποστήριξη από όλους τους συνεργάτες μας για την αποφυγή τυχών κακοτεχνιών.

 

Φάτος Κούστα Διευθυντής Εργασίας

ΑΡΧΙΚΗ- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ- FAQs- ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ- ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΕΜΆΣ- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
© Copyright 2020- 2023
Mastora.gr Powered by Elbhost.com [Domain Name Hosting Service]