Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσες ώρες αναλώνεται καθημερινά στον εργασιακό σας χώρο;
Ίσως η απάντηση, που θα δοθεί να αποτελεί έναυσμα για την ανανέωση του συγκεκριμένου χώρου, μια ανακατασκευή υψίστης σημασίας τόσο για τον εργαζόμενο όσο και για τον υποψήφιο πελάτη.
Όταν αναφερόμαστε στην ανακαίνιση επαγγελματικού χώρου, εννοούμε την ανακαίνιση ενός γραφείου, ενός καταστήματος, ενός διαμερίσματος με επαγγελματική χρήση ή άλλους χώρους, που λειτουργούν επαγγελματικά.
Συνεπώς, η αναδημιουργία γραφείου αποτελεί επένδυση ιδιαίτερης σημασίας, αφού ο εκάστοτε επαγγελματίας με την πάροδο του χρόνου θα επωφεληθεί οικονομικά.
Ας μη ξεχνάμε ότι οι επαγγελματίες αναζητούν τρόπους για τη διαρκή ανάπτυξη της επιχείρησης και την αύξηση των κερδών τους.
Ανακαίνιση γραφείου ενδέχεται να επιτευχθεί μερική ή ολική ανακαίνιση, σύμφωνα πάντα με τις επιθυμίες του επιχειρηματία και τις ανάγκες της επιχείρησης.
Οι εργασίες, που συνήθως απαιτούνται είναι:
- Αποξήλωση δαπέδου.
- Αποξήλωση κουφωμάτων.
- Επισκευή της ηλεκτρολογικής και υδραυλικής εγκατάστασης
- Τοποθέτηση νέου δαπέδου.
- Τοποθέτηση κουφωμάτων.
- Τοποθέτηση επίπλων και γραφείων.
- Διαρρύθμιση εσωτερικών χώρων με τοποθέτηση γυψοσανίδων.
- Ελαιοχρωματισμός.
- Διακόσμηση.
Ένα γραφείο και γενικότερα ένας επαγγελματικός χώρος χρήζει ανακαίνισης όταν:
Δεν εξυπηρετούνται οι λειτουργικές ανάγκες
Σημαντικό στοιχείο σε ένα εργασιακό περιβάλλον αποτελεί η εργονομία του χώρου και η ορθή αξιοποίησή του. Άλλωστε ένας εργαζόμενος ευρισκόμενος αρκετές ώρες στο χώρο της εργασίας του καλό θα ήταν να αισθάνεται άνετα, έχοντας καλή διάθεση και ψυχολογία επιτυγχάνοντας μεγιστοποίηση της εργασιακής του απόδοσης. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τον οποιοδήποτε πελάτη επισκέπτεται το χώρο σας.
Απαιτείται κάποια αισθητική αλλαγή
Η αλλαγή της εικόνας ενός εργασιακού περιβάλλοντος αναφέρεται στην ταυτότητα και στο ιδιαίτερο ύφος και όψη, που διαθέτει ο κάθε επαγγελματικός χώρος, ο οποίος διαμορφώνεται σύμφωνα με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του κατόχου του γραφείου. Άλλωστε, όλοι γνωρίζουμε ότι οι πρώτες εντυπώσεις από την είσοδο σε έναν χώρο είναι πρωτεύουσας σημασίας.
Γίνεται υποτονική προβολή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας
Μια λανθασμένη οργάνωση του χώρου μπορεί να μην αναδεικνύει το προϊόν ή την υπηρεσία που θέλουμε να προβάλλουμε. Σκεφτείτε για παράδειγμα έναν πελάτη, που θα περίμενε να βρούμε κάτι το οποίο βρίσκεται σε ένα συρτάρι ενός χαοτικού χώρου.
Θέλουμε να προσελκύσουμε νέους πελάτες
Επιθυμία και σκοπός του κάθε επαγγελματία είναι στους υπάρχοντες πελάτες να προστεθούν και νέοι με αποτέλεσμα να εισέλθει δυναμικά στον ανταγωνισμό.
Αλλάζει η χρήση του
Σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως γίνεται ριζική ανακαίνιση του χώρου για την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση του χώρου βάσει των νέων επαγγελματικών απαιτήσεων.
Υπάρχουν φυσικές φθορές
Με το πέρασμα του χρόνου είναι λογικό να υπάρχουν φυσικές φθορές ή καταστροφές, που είναι απαραίτητο να επισκευαστούν.
Φάτος Κούστα – Διευθυντής Εργασίας